Βιογραφία

 

 

Όταν ένας μουσικός δίνει ένα βιογραφικό σημείωμα συνηθίζει να παραθέτει τα σημεία που θα ήθελε να προσέξει όποιος το διαβάζει: με ποιους έχει παίξει (με έμφαση στα ‘ηχηρά’ ονόματα), πού έχει παίξει (και πάλι με έμφαση σε χώρους - ορόσημα, όπως το Ηρώδειο και το Μέγαρο Μουσικής). Κοντολογίς, στοιχεία που αναδεικνύουν την δουλειά του και σαν δείγματα αναγνώρισης και εκτίμησης της δουλειάς αυτής. Σίγουρα, το με ποιους συνεργάστηκες μιλάει εμμέσως για το ποιος είσαι, ιδίως αν πολλά από τα πρόσωπα που παίρνουν μέρος στον καλλιτεχνικό αυτόν αγώνα, έχουν και την υπόσταση του δασκάλου. Ωστόσο, σε ένα βιογραφικό ‘ξεχνάμε’ να μιλήσουνε για το τί παίζουμε, δηλαδή τους μουσικούς σκοπούς και κομμάτια που - κυριολεκτικά - υπηρετούμε, καθώς και για το πώς το παίζουμε, ποιος μας το δίδαξε, πώς το είχαμε στο μυαλό μας… Την ιδέα μας.

Πιστεύω ότι τα πρόσωπα πρέπει να υπηρετούν την τέχνη αλλά και αυτή με τη σειρά της

Περισσότερα...

 

Γεννήθηκε το 1969 στην Αθήνα. Κατάγεται από τη Στρατίνιστα Πωγωνίου Ιωαννίνων, όπου και μυήθηκε στην ελληνική παραδοσιακή μουσική. Ξεκίνησε παίζοντας φλογέρα, και στην ηλικία των έντεκα χρόνων άρχισε να παίζει κλαρίνο. Υπήρξε μαθητής του Τάσου και Πετρο-Λούκα Χαλκιά, του Νίκου Φιλιππίδη κ.ά.

Περισσότερα...